zbývá za 1 199 Kč


Poskytujete nějaké množstevní slevy nebo slevy pro stálé zákazníky?

V případě, že jste registrovaným zákazníkem získáváte slevu 3 % na Váš první nákup. Pokud hodnota objednávky bude činit minimálně 1000 Kč včetně DPH, získáte dopravu v rámci ČR zdarma. 

Jak poznám, které zboží je a které není skladem?

Až na velmi výjimečné případy máme zboží skladem vždy. V případě, že zboží není skladem, objeví se Vám informace o momentální nedostupnosti a zboží tak nelze objednat. 

Lze objednávat kusy nebo musím jen celá balení?

Téměř celý sortiment lze objednat po jednotlivých kusech. Výjimkou pak může být zboží, které není možné prodávat prostřednictvím e-shopu po kusech (např. z hygienických důvodů apod.). 

Jak lze zvolit přesnou příchuť?

Pokud máte zájem si přesně definovat příchuť (např. jahodová, jablečná,...) napište požadovanou příchuť do políčka poznámky při vytváření Vaší objednávky. 

Kdy bude moje objednávka vyřízena?

Objednávky vyřizujeme v pracovní dny od 8 do 16 hodin. Zboží bývá doručeno většinou do 3-5 pracovních dnů. V průběhu reklamních kampaní, slevových akcí a soutěží se může dodací lhůta prodloužit až na 8 pracovních dnů. 

Můžu zadávat údaje při registraci s diakritikou (háčky a čárky)?

Ano. Vaše jméno, adresu a registrační údaje vyplňte prosím pečlivě. Jak údaje zadáte, tak budou vytištěny na prodejním dokladu a dalších dokumentech. 

Jaká je cena dopravy a jak ji zjistím?

Po vložení zboží do košíku a kliknutím na ikonu “Nákupní košík”, se dostanete do druhého kroku objednávky, ve kterém si vyberete způsob dopravy a platby. Cena dopravy se Vám ukáže po zvolení způsobu dopravy.Cenu dopravy lze zjistit také kliknutím na odkaz "Doprava a platba".  

Vaše dotazy, náměty a připomínky nám můžete zaslat prostřednictvím elektronické pošty na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.